Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Wśród tylu produktów zawsze może zdarzyć się jakiś felerny produkt. Nigdy Szanowny Kliencie nie przyjmuj takiej sytuacji jako adresowanej do Ciebie. Dokładamy wszelkich starań, aby wyeliminować wadliwe produkty, dlatego prosimy, aby zgłoszenie reklamacji/serwisu odbywało się na zasadzie współpracy, a nie wojny.

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją producenta, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Staramy się pomagać w tematach gwarancyjnych, dlatego też często załatwiamy wszelkie formalności gwarancyjne.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

W przypadku produktów sprzedawanych w kategorii outlet w zależności czy produkt był nowy, czy wrócił zserwisu udzielamy 6 m-cy lub miesiąc gwarancji/rękojmi.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, sporządzenie stosownej notatki u dostawcy, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 667-676-170 lub mailowo: reklamacje(at)tamro.pl

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

W przypadku przesyłki Paczkomatem - po odebraniu paczki ważne jest, aby nie zamykać drzwiczek Paczkomatu. Istnieje wtedy możliwość zwrotu uszkodzonego towaru oraz opisanie uszkodzenia.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas drogą mailową na adres reklamacje(at)tamro.pl informację odnośnie szczegółów reklamacji produktu, formy rekompensaty adresu zwrotnego, a także zdjęcia uszkodzenia, wady lub niezgodności.
  2. Po zapoznaniu się z reklamacją w ciągu 5 dni roboczych, poinformujemy Cię o wyniku wstępnej weryfikacji i ewentualnych dalszych krokach.
  3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia, wyślemy do Ciebie kuriera po odbiór towaru. Do Ciebie będzie należało umówienie się z kurierem na dogodny termin odbioru. Jeżeli zakupiłeś towar poprzez portal aukcyjny i wybrałeś opcję dostawy Paczkomatem, zwróć towar do Paczkomatu korzystając z opcji "Zwrot". Paczka dotrze do nas bezpośrednio.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona, naprawimy towar, bądź go wymienimy.
  5. W przypadku braku możliwości naprawy bądź wymiany sprzętu, zaproponujemy Ci towar o podobnych parametrach, bądź zwrócimy pieniądze.
  6. W przypadku odrzucenia reklamacji, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji, abyś mógł się do niej ustosunkować oraz koszty przez nas poniesione na realizację serwisu (koszty wysyłki).

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@tamro.pl lub telefonicznie: 667-676-170. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

W przypadku sprzętu nowego, zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

W przypadku sprzedaży towaru używanego, dokładamy wszelkich starań, aby opisowo i fotograficznie przedstawić rzeczywisty stan produktu. Zwracany produkt powinien być w stanie nie gorszym niż podczas sprzedaży. Musi zawierać wszystkie elementy, które zostały przesłane w paczce.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Prześlij do nas informację o chęci zwrotu na adres reklamacje(at)tamro.pl.
  2. W przypadku zasadności zwrotu poprosimy Cię o adres odbioru paczki, skąd odbierze ją kurier.
  3. Jeżeli produkty odbierałeś poprzez Paczkomat i kupowałeś poprzez portal aukcyjny, skorzystaj z opcji "Zwrot".
  4. Do przesyłki dołącz pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  5. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  6. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu i przekażemy do działu księgowego dyspozycję zwrotu pieniędzy. Na wskazany przez Ciebie numer konta w przeciągu 7 dni powinny wpłynąć pieniądze.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu i wskażemy możliwości rozwiązania zgłoszenia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl